Tuesday, January 19, 2010

cinta dia [25]

"citer best..citer best.."Ieja datang tergopoh-gopoh dalam group kitorang waktu prep malam tu.

"ya allah..ko ni nape Ja?"dahi Diela berkerut.

"yang, jangan camni boleh tak? tak habis lagi ngan gosip ke?"Azam tegur Ieja. Ieja mencebik.

"orang bukan nak gosipla.orang nak bagitau citer best je.tu pon salah."

"ololo..majuk plak..ok-ok, citer meh.."Azam pujuk Ieja. yucks..geli geleman.

"korang nak join tak pegi Cameron next month?"tanya Ieja.

"Cameron??wahh..jom-jom.."mary da excited.

"ajak sape?ajak aku ke ajak diorang?"Bendi menyakat Mary.

"sibuk je.HAHA.dua-dua la.."mary sengih.Bendi pon.adoii..ni la kalau masing-masing da bercouple-couple bagai.

"cam best je..jomla."Awien cam da confirm nak joint.

"AKu tak kisah."jawab Diela.

"ko cik?"Ieja tanya aku.

"erm,aku ikut jela kalau da korang semua nak pergi."aku jawab. rasa cam kurang sorangla malam ni.

"ok.set.."ieja sengih.

"Kejap. mana Tapai?"aku tanya.

"wah, alert giler. aku pon tak pasan Tapai takde."kata Ieja.

"ko tak comfort kalau Tapai takde ekh?"bendi sengih.

"hotak ko..aku tanya je.biasa mulut dia tak berenti nak kenakan aku."aku cover.em, tetiba rasa cam tak best bila dia takde.

di depan tangga blok F..

"Am, ko tak pegi prep ke?"tegur satu suara.Tapai menoleh.

"ada kena mengena dengan ko ke?"

"HAHA.asal ko?marah aku rapat dengan Nad?"tanya lelaki tu.

"kalau aku marah pon kenapa?"

"takde ape."

"kenapa keturunan ko suka sangat nak rampas hak orang lain?"tanya Tapai.

"HAHA.kepuasan.."gelak Izhar jahat.

"aku tahu ko baca blog aku dalam laptop kan?sebelum ko baca, takde pon ko nak suka kat Kecik. lepas ko baca, baru ko nak suka dia. selama ni pernah ke aku rampas hak ko?"Tapai pandang Izhar.

"apa-apa jela Am. tapi aku yakin, Nad lebih suka aku. best man win.."Iz menepuk bahu Tapai sebelum berlalu.

'sabar Pai..'

No comments:

Post a Comment