Tuesday, November 24, 2009

cinta dia [16]

"Kecik,ko jaga diri baik-baik.kalau aku da takde lepas ni,ko jangan nakal-nakal tau.jadi budak baik.kena makan ikut time,sakit tu makan ubat.biarlah orang panggil ko Kecik,aku suka.dan kalau aku da takde lepas ni,ko ingat satu benda tentang aku boleh?ko ingatlah,Muhammad Fared cintakan Amina Nadiah dan selamanya cintakan Amina Nadiah."

airmata menitis lagi bila aku ingat balik ayat Fared pada hari terakhir kitorang jumpa.patutlah aku rasa dia lain sangat waktu.patutlah dia kata kot-kot tak jumpa aku lagi.patutlah dia suruh aku jaga diri.patutlah macam-macam pesanan.patutlah..

kenapa bila orang tu da takde baru kita rasa menyesal?kenapa aku tak hargai perasaan antara aku dengan dia?kenapa semua ni jadi?tapi da tak guna menyesal sekarang kan?puas hati ko kecik??puas??ko da sakitkan hati Fared dan ko da buat kawan baik ko kecewa dengan ko.puas tak hati ko?

aku selak buku tebal milik arwah fared.dia balut buku tu dengan wrapper paper yang aku guna untuk balut present bufday dia.aku ingat wrapper paper yang aku guna tu.kaler pink.aku taktau kenapa aku suka sangat bagi kat dia benda yang aku tau dia tak suka.sebab aku rasa suka bila dia tak suka.dia pernah cakap,kalau laki pakai kaler pink,macam cik pon..tapi makin aku suka sakat dia.walaupon aku tau dia tak suka,dia tetap simpan pembalut tu.

muka surat pertama..

Name:Fared @ Red (tapi bukan redbull)
Skol:SMTMi (skol femes wei)
Umo:skg 14,thn dpn 15.thn depan lagi..tak tahu idop lagi ke x..

gulp!aku telan liur..aku sambung baca lagi..
favourite:watchin',football,hockey and lookin' MY KECIK=)
aku senyum..
aku tak sempurna tapi aku dilahirkan dengan hati dan perasaan.aku tak pernah jatuh cinta dan skang aku dah jatuh cinta tapi dia tak tahu aku cintakan dia.aku suka segalanya tentang dia sebab dia adalah dia.aku tahu aku bukan sape-sape yang orang akan puji aku.aku sendiri tak mengharap itu semua.aku nak orang terima aku seadanya aku.dan dalam hati hanya ada DIA..

DIA..sedap nama yang dia bagi pada aku tapi tak pernah dia sebut nama tu depan aku..Red,keras sangat ke hati aku?

muka surat kedua..

today is my bufday..macam syial aku kene dengan rumet aku..habis kasut skol aku dikapur.da kemaruk sangat nak pakai kasut putih ke hape.kepale kene tenyeh ngan telor.haha.da 14 thn..wt 1st time,aku blaja menulis dalam buku camni.jiwang x?ahh,who's care?yg pntg aku dpt luahkn ape yg aku rase.
DIA a.k.a Amina Nadiah..sbb ko aku tulis bnde2 cmni..mmg ko byk ubah hidup aku.hr ni ko cute sgt.aku xtau nape.tq sbb bagi aku present.klw org lain xbg present pon ak xkisah asal ko wish kt aku.tp bonus kot ble ko bagi aku present.even ko bg aku frame kaler pink,aku tetap akan terime.kan aku da kate,aku suka semua bnde yg ko bagi aku.aku akan jaga bende ni mcm aku jge hati ko kot.
DIA..aku harap ko sentiasa bahagia..aku cume sayang ko tapi belom masa utk aku beritau semua ni..


Da lame dia simpan bende ni.entahla,taktau nak salahkan sape dalam benda ni.dia ke?tak kot sebab dia da terusterang kat aku.mary ke?tak jugak kot sebab Mary taktau yang Fared sukakan aku.aku ke?ya!itu sudah pasti..

muka surat seterusnya..

hari ni ko demam.risau giler aku.tapi demam-demam pon degil lagi.susah sangat kot nak makan ubat.nasib baik masa aku bagi panadol tu ko telan je ubat tu.kalo ko xmkn tadi,nak je aku sumbat dalam mulut ko.tapi aku cam xsampai ati je tengok ko sakit-sakit ni.aku rase cam nak ade ngan ko je tiap mase.tengok DIA,aku da gile kan?HAHA.

aku senyum sendiri lagi..

No comments:

Post a Comment